fredag 23. januar 2009

"The 7 things you don't need to know about me-meme".

Et nytt fenomen sprer seg i bloggosfæren som ild i tørt gress; bloggen din blir tagget og du får en utfordring: Skriv ned 7 ting om deg selv som andre ikke trenger å vite. I dag var det min tur, og her er min liste over totalt uinteressante ting:

  1. Yndlingsfargen min er er hvit.
  2. Jeg synes det er bedre å gå på ski på fjellet enn i marka, og synes bortoverski og nedoverski er like morsomt.
  3. Jeg har aldri lest Ringenes Herre eller Harry Potter.
  4. Jeg mener de fleste filmer med Hugh Grant og/eller Colin Firth er gode filmer.
  5. Jeg har planer om å ta båtførerprøven (i håp om å bli noe mer enn den som stadig vekk får blåmerker over hele kroppen fordi jeg alltid må hoppe i land først og av og til bommer stygt).
  6. Jeg liker ikke fotball, men kan kanskje endre mening dersom herrelandslaget begynner å vinne igjen.
  7. Jeg hater soveposer!
Steg to i denne utfordringen er å sende den videre til andre bloggere. For å få litt fart i bloggene deres har jeg derfor tagget de tre øverste fra 1STB (Caroline, Christine og Dag) og de tre øverste fra 1STE (Alexander, Amund og Anja). Dere skal skrive en liste med 7 ting vi ikke trenger å vite om dere på bloggene deres, og tagge tre andre blogger i klassen/på trinnet.


GOD HELG!

Bilde: "Boys having fun"

Ingen kommentarer: