onsdag 22. oktober 2008

Drama i 1STB

IMG_1121 I dag sto drama på timeplanen i 1STB, og det var tid for å la PC og lærerpreik vike for lek og moro. Vi var mange som fikk trent lattermusklene i løpet av fagdagen. Det er godt å se at dere er såpass trygge på hverandre at dere tør å ta utfordringer og kaste dere ut i ulike øvelser, både alene og sammen med andre. Det er også tydelig at det går mange kreative sjeler i denne klassen, og jeg vil ikke bli forundret IMG_1125om noen av dere blir å se på Sandvika vgs' revyscene etter hvert. Dette var kanskje ikke den mest tradisjonelle måten å nærme seg dramasjangeren på, men min filosofi er at vi alle har godt av å leke av og til i en hektisk hverdag. Hva tenker dere? Bruk kommentarfeltet og legg inn noen ord om hva du synes om denne måten å "jobbe" på.

4 kommentarer:

Robin Murray sa...

Jeg synes det er fint at vi gjør forskjellige ting i timen. Å få bevege seg litt, snakke og le er supert. Personlig synes jeg at vi brukte i overkant lang tid på de praktiske oppgavene. Det er en grunn til at vi søkte studiespesialiserende, og ikke musikk, dans og drama.

Samfunnsøkonomi sa...

jeg synes det er fint at vi varierer undervisningsmetode! det kan bli kjedelig å ha det samme hele tiden.

Kristiane sa...

Jeg syntes det var veldig positivt. Du får gjort noe annet, og ikke bare det samme. Og det var utrolig morsomt! Jeg er enig, vi fikk trent lattermusklene.
Så jeg syntes at vi godt kan ha litt leker ogsånn inni blant, fordi da får vi også litt variasjon :)

Vildeee sa...

Dette var en morsom måte å jobbe på! Synes absolut at vi kan gjøre noe lignende igjen.